Το Παγονέρι είναι ένα ακριτικό χωριό του Νομού Δράμας κοντά στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα. Χαρακτηρισμένος παραδοσιακός οικισμός από το 1983, διατηρεί, σε πείσμα των εποχών που αλλάζουν ραγδαία μορφές και σχήματα, τον αέρα μιας άλλης εποχής με αυθεντικότητα και αξιοπρέπεια.
Σας ευχόμαστε καλή περιήγηση!

18 Μαΐ 2013

Πώς πονάω το χωριό μου

Πώς πονάω το χωριό μου
που μεγάλωσα εκεί, 
τη μανούλα, το σπιτάκι
και μι’ αγάπη μου κρυφή
που έχω μέσα στην ψυχή.
Έχω αμπέλια και χωράφια
και μια σούστα ζηλευτή, 
στ’ αλογάκι κουδουνάκια, 
σύντροφό μου το σκυλί
και περνώ ζωή χρυσή.
Πήγα σ’ άλλες πολιτείες
μα δε βρήκα πουθενά
σαν τις χάρες του χωριού μου
και την τόση ομορφιά, 
δεν υπάρχει στο ντουνιά.

Στίχοι:  Στέφανος Βαρτάνης
Μουσική:  Στέλιος Καζαντζίδης
Ερμηνεία: Στέλιος Καζαντζίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Καλώς ήρθατε στο χωριό μας! Θα χαρούμε να μας πείτε τις εντυπώσεις σας!

Μέλη ιστολογίου